Pravila za učesnike Hakatona 2019

 

Napomena: Učestvovanjem prihvatate ova pravila.

 

Hakaton je takmičenje u kome mladi ljudi, programeri, grafički dizajneri, menadžeri, u 48 sati razmjenjuju ideje i kreiraju softverska rješenja. Kroz opuštenu atmosferu druženja i korišćenjem modernih tehnologija traži se najbolje rješenje, ali se i prenosi znanje među učesnicima. Nakon takmičenja, slijedi prezentacija radova gdje svi imaju po pet minuta da pokažu svoja rješenja.

 

PREGLED

 

  1. Logate d.o.o., Vojislavljevića bb, 81 000 Podgorica, PIB:02632284 i NVO “Digitalizuj.Me” su organizatori Hakaton događaja.
  2. Hakaton je dizajniran tako da prepozna najbolje što region ima da ponudi na poljima web, mobilnih aplikacija i ostalih softverskih rješenja.
  3. Hakaton se održava od 22. do 24. maja 2019. godine na lokaciji Porto Montenegro, Obala bb, Tivat.
  4. Učesnici se na takmičenje mogu prijaviti preko prijavne forme na sajtu hakaton.me. Prijavljivanje na konkurs podrazumijeva davanje podataka kao što su naziv tima, imena i prezimena članova tima odnosno individualnih učesnika i CV-jeve i/ili portfolije učesnika , najkasnije do srijede, 08. maja, 23:59:59 CEST.
  5. Hakaton počinje 22. maja a predstavljanje demo verzija biće održano 24. maja u popodnevnim časovima.
  6. Sponozori i partneri Hakatona su: Porto Montenegro, Serbian Games Association, Societe Generale Montenegro, Saga Crna Gora i Crnogorski Telekom.

 

 Aplikacija 

 

  1. Na Hakaton se mogu takmičiti svi timovi koji broje od 2 do 4 člana. Svi koji se prijave moraju biti stariji od 18 godina.
  2. Hakaton takmičenje nije otvoreno za zaposlene u kompaniji Logate ili ćerke firme.
  3. Na Hakaton se možete prijaviti kroz aplikaciju na linku www.hakaton.me/registracija. Nakon apliciranja, sve ekipe će proći proces pre-selekcije. Da biste se takmičili na Hakatonu, morate se prijaviti do 08. maja 2019. godine, 23:59:59 CEST. Molimo vas da se prijavite samo ako ste sigurni da ćete moći učestvovati na Hakatonu.


Pre-selekcija

 

  1. Proces pre-selekcije biće zavšen 10.05.2019. godine. Odabrani timovi će biti obaviješteni o učešću 13.05.2019.
  2. Odabrani timovi će biti pozvani da najkasnije do 15.05.2019. godine potvrde svoje prisustvo na Hakatonu.


Check-in, gejming predavanja, prezentacija ideja i formiranje timova

 

  1. Potrebno je da se odabrani timovi prijave na lokaciji održavanja Hakatona, Porto Montenegro, 22. maja, između 09:00h i 09:30h. Timovi koji to ne urade u datom terminu neće moći da učestvuju u takmičenju.
  2. Prvi dan događaja, srijeda, 22. maj, rezervisan je za konferenciju “Interakt”, koja će za hakatonce biti uvod u temu Hakatona – razvoj kompjuterskih igara. Na konferenciji će prisutni slušati predavanja o game developmentu od regionalnih stručnjaka ove industrije, koji će potom biti i mentori na Hakatonu.
  3. Uvodna sesija na kojoj će biti predstavljeni detalji teme takmičenja, održaće se 22. maja, u 17:30h, po završetku konferencijskih predavanja. Detaljne instrukcije, materijali i zahtjevi biće prezentovani tokom ove sesije.
  4. Timovi se mogu sastojati od minimum 2, a najviše 4 člana. Svaki član tima mora prihvatiti kriterijume koji su navedeni u ovim pravilima. Ne možete biti član više od jednog tima. Organizator nije odgovoran za probleme ili bilo kakve sporove unutar timova.


Lokacija

 

Porto Montenegro je luksuzna marina za jahte i nautičko naselje koje se nalazi u Tivtu. Predstavlja jednu on najluksuznijnih marina na Jadranu. U kompleksu se nalazi  marina (450 vezova za jahte dužine od 12 do 180 metara), rezidencije, poslovni prostori, hotel “Regent Porto Montenegro” sa 5 zvjezdica, Zbirka pomorskog nasljeđa sa vrijednim muzejskim eksponatima, smještena u rekonstruisanoj zgradi nekada Austrougarske pilane, Jaht klub, Međunarodna škola “Knightsbridge School International Montenegro”. Više informacija na www.portomontenegro.com .


Tema Hakatona

 

Ove godine, cjelokupan događaj posvećujemo razvoju kompjuterskih igara – pa je ovo i tema Hakatona. Takmičari će ove godine, prije nego što započnu hakerski maraton, imati priliku da čuju i nauče nešto više o razvoju video igara od regionalnih stručnjaka iz game development kompanija koje okuplja SGA (Serbian Games Association). Predavaći će govoriti o raznim temama iz oblati razvoja igrica u sklopu cjelodnevne konferencije pod nazivom Interakt, a sam kraj konferencije predstavljaće uvod u Hakaton. 🙂 Detalji teme kao i materijali za rad biće predstavljeni upravo ovdje, čime će Hakaton zvanično i početi.


Generalni zahtjevi rješenja

 

Obzirom da će tema takmičenja biti vezana za razvoj kompjuterskih igara, pozivamo vas da proučite tehnologije vezane za izradu ove vrste softvera. Svi kodovi moraju biti napisani od strane vašeg tima tokom trajanja Hakatona. Jedini izuzetak biće materijali otvoreni za javnost putem interneta, poput: open source biblioteke, besplatne fotografije i creative commons muzike. Svaki vid kršenja ovog pravila dovešće do diskvalifikacije tima.Tokom takmičenja hakatoncima na raspolaganju biti mentorski tim koji će sačinjavati predavači gejming konferencije i koji će pomagati timovima i kontrolisati napisani kod, kako bi izbjegli donošenje gotovog koda na takmičenje.


Suđenje

 

Predstavljanje demo verzija počinje u 18h, u petak, 24. maja. Svaki tim će imati na raspolaganju najviše 5 minuta da predstavi svoju aplikaciju pred petočlanim sudijskim timom. Nakon toga slijedi petominutni period postavljanja i odgovaranja na pitanja. Pet sudija će evaluirati vaše aplikacije po određenom sudijskom kriterijumu.

Kriterijumi za ocjenjivanje najboljih rješenja su:

 

  • Ideja i inovativnost – da li video igra odgovara na zadatu temu i da li je inovativna
  • Primjena i poslovni potencijal – Akvizicija – biznis plan i komercijalni potencijal rješenja
  • Funkcionalnost i dizajn  – izgled igre i dovršenost rješenja do kraja Hakatona
  • Timski rad i prezentacija – cjelokupan rad tima tokom Hakatona, kao i utisak sa prezentacije

 

U slučaju da je isti broj bodova kod određenih timova sudije će razmatrati i utvrditi rangiranje i pobjednike. Proglašenje pobjednika predviđeno je za 20h, u petak, 24. maja.


Nagrade

 

Neposredno nakon završetka  Hakatona i prezentacije razvijenih rješenja od strane timova, žiri će izabrati pobjednički tim. Evo koje nagrade očekuju najbolje timove:

 

  • Prvo mjesto – novčana nagrada u iznosu 3.000,00 EUR, koju je obezbijedila banka Societe Generale Montenegro. Pored toga, prvoplasirani tim očekuje i predstavljanje rješenja u revijalnom dijelu start up takmičenja na Spark.Me konferenciji.
  • Drugo mjesto – novčana nagrada od neto 1.000,00 EUR koju je obezbijedila kompanija Saga Crna Gora, prigodan paket sponzora.

 

Navedene novčane nagrade će biti isplaćene na lične tekuće račune pobjednika najkasnije u roku od 30 dana od dana završetka takmičenja.

 


Opšti uslovi

 

Kada se registrujete i kada vaše učešće na Hakatonu bude prihvaćeno, vi prihvatate pune uslove ovoga sporazuma date u zvaničnim pravilima.

 

Takmičarske ekipe snose troškove puta, dok troškove smještaja, hrane i pića snosi organizator Hakatona.

 

Prijavljivanjem na konkurs, učesnici daju izričitu saglasnost da se njihovi lični podaci kao što su fotografije i/ili video zapisi i/ili ime i prezime i drugi podaci mogu objavljivati na medijskim platformama, kao i da se mogu postavljati na zvanične Hakaton kanale na društvenim mrežama poput Facebooka, Twittera, Instagrama, LinkedIn-a.

 

Učesnici prihvataju da će tokom trajanja i promocije projekta imati medijsku izloženost i da će, po potrebi, biti pozvani da daju intervjue ili komentare u medijima koji će pratiti tok konkursa.


Ostale obaveze Logate-a i pobjednika konkursa

 

Obaveze Hakatona

 

Organizacioni tim Hakatona je dužan da timovima pruži savjetodavnu i tehničku podršku tokom trajanja takmičenja. Takođe, u obavezi je da prvoplasiranom i drugoplasiranom timu isplati novčanu nagradu u roku od 30 dana od dana završetka takmičenja.