Hakaton | Pravila za učesnike 2017
984
page-template-default,page,page-id-984,ajax_updown_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-11.1,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.1.1,vc_responsive

Pravila za učesnike Hakatona 2017

 

Napomena: Učestvovanjem prihvatate ova pravila.

 

Hakaton je takmičenje u kome mladi ljudi, programeri, grafički dizajneri, menadžeri, u 24 sata razmjenjuju ideje i kreiraju softverska rješenja. Kroz opuštenu atmosferu druženja i korišćenjem modernih tehnologija traži se najbolje rješenje, ali i prenosi se znanje među učesnicima. Nakon takmičenja, slijedi prezentacija radova gdje svi imaju po pet minuta da pokažu svoja rješenja.

 

PREGLED

 

  1. Logate doo, Vojislavljevića bb, 81 000 Podgorica, PIB:02632284 je organizator Hakaton događaja.
  2. Hakaton je dizajniran tako da prepozna najbolje što region ima da ponudi na poljima web, mobilnih aplikacija i ostalih softverskih rješenja.
  3. Hakaton se održava od 26-28.maja 2017. godine na lokaciji Almara Beach Club, Oblatno, Tivat. Da bi mogli da učestvujete potrebno je da se registrujete putem websajta hakaton.me
  4. Učesnici na konkursu se mogu prijaviti na konkurs preko sajta hakathon.me. Prijavljivanje na konkurs podrazumijeva davanje podataka kao što su naziv tima, imena i prezimena članova tima odnosno individualnih učesnika i CV-jeve i/ili portfolije učesnika , najkasnije do petka, 15.maja, 23:59:59 UTC.
  5. Hakaton će se održati od 26-28.maja 2017, a predstavljanje demo verzija biće 28.maja u 17h, dok će proglašenje pobjednika biti 28.maja u 18:30h.
  6. Sponozori i partneri Hakatona su: Ministarstvo turizma i održivog razvoja, Digitalizuj.me, Societe Generale banka, Almara Beach club, Crnogorski Telekom, MAMA, SagaCG, Poslovna Inteligencija.

Sve sponzore pogledajte na www.hakaton.me

 

 Aplikacija 

 

  1. Na Hakaton se mogu takmičiti svi timovi koji broje od 2 do 4 člana. Moguće su i individualne prijave. Svi koji se prijave moraju biti stariji od 18 godina.
  2. Hakaton takmičenje nije otvoreno za zaposlene u kompaniji Logate ili ćerke firme.
  3. Na Hakaton se možete prijaviti kroz aplikaciju na linku www.hakaton.me/registracija. Nakon apliciranja, sve ekipe će proći proces pre-selekcije. Da biste se takmičili na Hakatonu, morate se prijaviti do 15. maja 2017. godine, 23:59:59 UTC. Molimo vas da se prijavite samo ako ste sigurni da ćete moći učestvovati na Hakatonu.


Pre-selekcija

 

  1. Proces pre-selekcije biće zavšen 16.05.2017 godine. Odabrani timovi će biti obaviješteni o učešću 17.05.2017. i moći će se takmičiti na Hakatonu 26-28 maja 2017 godine na lokaciji Beach Club Almara, Tivat, Crna Gora.
  2. Odabrani timovi će biti pozvani da najkasnije do 22.05.2017 godine potvrde svoje prisutvo na Hakatonu.


Check-in, prezentacija ideja i formiranje timova

 

  1. Potrebno se prijaviti na Hakaton, na lokaciji Almari Beach club-a 26.maja, između 09:00h i 10:30h. U slučaju da to ne uradite, nećete moći da učestvujete.
  2. U petak, 26.maja, u 11h biće održana uvodna sesija na kojoj će biti predstavljena tema ovogodišnjeg Hakatona. Detaljne instrukcije, materijali i zahtjevi biće prezentovani tokom ove sesije.
  3. Timovi će biti formirani od minimum 2, a najviše 4 člana. Svaki član tima mora prihvatiti kriterijume koji su navedeni u ovim pravilima. Ne možete biti član više od jednog tima. Organizator nije odgovoran za probleme ili bilo kakve sporove unutar timova.


Lokacija

 

Almara Beach Club nalazi se u usamljenoj i odvojenoj uvali Oblatno. Posjeduje predivnu pješčanu plažu, udaljenu 11 km od Kotora, odnosno 12 km od Tivta. Nalazi se daleko od gradske gužve i posjeduje sve što jedno mjesto na moru treba da ima – kristalno plavo more, baldahine i koktele. Više o Almari pogledajte na www.almara.me


Tema ovogodišnjeg Hakatona

 

Tema petog po redu Hakatona je turizam. Detalji teme kao i materijali za rad biće poznati na samom Hakatonu. Materijali za rad koje će biti potrebno integrisati u rješenje, biće dostavljeni svim timovima prilikom registracije u petak, 26.maja, čime će Hakaton zvanično i početi.


Generalni zahtjevi rješenja

 

Morate kreirati cloud, web, mobilnu ili IoT app. Podržavamo vas da koristite predviđene i podržane platforme. Svi kodovi moraju biti napisani od strane vašeg tima tokom trajanja Hakatona.


Suđenje

 

Predstavljanje demo verzija počinje u 17h, u nedelju, 28.maja. Svaki tim će imati na raspolaganju najviše pet minuta da predstavi svoju aplikaciju pred trojicom sudija. Nakon toga slijedi petominutni period postavljanja i odgovaranja na pitanja. Pet sudija će evaluirati vaše aplikacije po određenom sudijskom kriterijumu.

Svaki sudija davaće ocjene na skali od 1 do 5 i na kraju će se svi poeni sabrati, a ocjenjivaće se:

Najbolja ideja: inovacija, biznis potencijal, kreativnost, izvodljivost, rješenje u kontekstu industrije turizma.

Najbolji pitch: kvalitet prezentacije, brzina, struktura, konciznost, držanje pažnje.

Najbolje korisničko iskustvo: Realizacija ideje, integracija Hakaton materijala, upotrebljivost tehnologije.

U slučaju da je isti broj bodova kod određenih timova sudije će razmatrati i utvrditi rangiranje i pobjednike. Proglašenje pobjednika biće u 18:30h, u nedjelju, 28.maja.


Nagrade

 

Neposredno nakon završetka  Hakatona i prezentacije razvijenih rješenja od strane timova, žiri će izabrati pobjednički tim.

  • Prvo mjesto – novčana nagrada od neto 3.000,00 EUR i prigodan paket sponzora, kao i predstavljanje na start up takmičenju na Spark.Me konferenciji.
  • Drugo mjesto – Prigodan paket sponzora i predstavljanje na start up takmičenju na Spark.Me konferenciji (ukoliko rješenje bude zadovoljavalo kriterijume).
  • Treće mjesto – prigodan paket sponzora i predstavljanje na start up takmičenju na Spark.Me konferenciji (ukoliko rješenje bude zadovoljavalo kriterijume).

 

Navedene novčane nagrade će biti isplaćene na lične tekuće račune pobjednika najkasnije u roku od 30 dana od dana održavanja konkursa.


Opšti uslovi

 

Kada se registrujete i bude prihvaćeno vaše učešće na Hakatonu, vi prihvatate pune uslove ovoga sporazuma date u zvaničnim pravilima.

Vi snosite troškove puta, dok troškove smještaja, hrane i pića snosi organizator Hakatona.

Prijavljivanjem na konkurs, učesnici daju izričitu saglasnost da se njihovi lični podaci kao što su fotografije i/ili video zapisi i/ili ime i prezime i drugi podaci mogu objavljivati na medijskim platformama, kao i da se mogu postavljati na zvanične Hakaton kanale na društvenim mrežama poput Facebooka, Twittera, Instagrama, i slično.

Učesnici prihvataju da će tokom trajanja i promocije projekta imati medijsku izloženost i da će, po potrebi, biti pozvani da daju intervjue ili komentare u medijima koji će pratiti tok konkursa.


Ostale obaveze Logate-a i pobjednika konkursa

 

Obaveze Hakatona

Pored obaveze isplate novčanih nagrada prvoplasiranom timu, Hakaton se obavezuje da pobjedniku Hakatona pruži sve uslove potrebne za razvijanje aplikacije, kao i da timovima pruži savjetodavnu i tehničku podršku tokom samog Hakatona.