Pravila za učesnike Hakatona 2018

 

Napomena: Učestvovanjem prihvatate ova pravila.

 

Hakaton je takmičenje u kome mladi ljudi, programeri, grafički dizajneri, menadžeri, u 72 sata razmjenjuju ideje i kreiraju softverska rješenja. Kroz opuštenu atmosferu druženja i korišćenjem modernih tehnologija traži se najbolje rješenje, ali se i prenosi znanje među učesnicima. Nakon takmičenja, slijedi prezentacija radova gdje svi imaju po pet minuta da pokažu svoja rješenja.

 

PREGLED

 

  1. Logate d.o.o., Vojislavljevića bb, 81 000 Podgorica, PIB:02632284 je organizator Hakaton događaja.
  2. Hakaton je dizajniran tako da prepozna najbolje što region ima da ponudi na poljima web, mobilnih aplikacija i ostalih softverskih rješenja.
  3. Hakaton se održava od 23. do 25. maja 2018. godine na lokaciji Porto Montenegro, Obala bb, Tivat.
  4. Učesnici se na takmičenje mogu prijaviti preko prijavne forme na sajtu hakaton.me. Prijavljivanje na konkurs podrazumijeva davanje podataka kao što su naziv tima, imena i prezimena članova tima odnosno individualnih učesnika i CV-jeve i/ili portfolije učesnika , najkasnije do srijede, 09.maja, 23:59:59 UTC.
  5. Hakaton će se održati od 23. do 25. maja 2018, a predstavljanje demo verzija biće održano 25. maja u 18h, dok će proglašenje pobjednika biti 25. maja u 20h.
  6. Sponozori i partneri Hakatona su: Porto Montenegro, Digitalizuj.me, Societe Generale Montenegro, Saga Crna Gora, Crnogorski Telekom, Ministarstvo javne uprave, MAMA International.

 

 Aplikacija 

 

  1. Na Hakaton se mogu takmičiti svi timovi koji broje od 2 do 4 člana. Svi koji se prijave moraju biti stariji od 18 godina.
  2. Hakaton takmičenje nije otvoreno za zaposlene u kompaniji Logate ili ćerke firme.
  3. Na Hakaton se možete prijaviti kroz aplikaciju na linku www.hakaton.me/registracija. Nakon apliciranja, sve ekipe će proći proces pre-selekcije. Da biste se takmičili na Hakatonu, morate se prijaviti do 09. maja 2018. godine, 23:59:59 UTC. Molimo vas da se prijavite samo ako ste sigurni da ćete moći učestvovati na Hakatonu.


Pre-selekcija

 

  1. Proces pre-selekcije biće zavšen 14.05.2018. godine. Odabrani timovi će biti obaviješteni o učešću 15.05.2018. i moći će se takmičiti na Hakatonu 23.-25. maja 2018. godine na lokaciji Porto Montenegro, Tivat, Crna Gora.
  2. Odabrani timovi će biti pozvani da najkasnije do 18.05.2018 godine potvrde svoje prisutvo na Hakatonu.


Check-in, prezentacija ideja i formiranje timova

 

  1. Potrebno je da se odabrani timovi prijave na lokaciji održavanja Hakatona, Porto Montenegro, 23. maja, između 09:00h i 10:00h. Timovi koji to ne urade u datom terminu neće moći da učestvuju u takmičenju.
  2. U srijedu, 23. maja, u 10h biće održana uvodna sesija na kojoj će biti predstavljena tema ovogodišnjeg Hakatona. Detaljne instrukcije, materijali i zahtjevi biće prezentovani tokom ove sesije.
  3. Timovi se mogu sastojati od minimum 2, a najviše 4 člana. Svaki član tima mora prihvatiti kriterijume koji su navedeni u ovim pravilima. Ne možete biti član više od jednog tima. Organizator nije odgovoran za probleme ili bilo kakve sporove unutar timova.


Lokacija

 

Porto Montenegro je luksuzna marina za jahte i nautičko naselje koje se nalazi u Tivtu. Predstavlja jednu on najluksuznijnih marina na Jadranu. U kompleksu se nalazi  marina (450 vezova za jahte dužine od 12 do 180 metara), rezidencije, poslovni prostori, hotel “Regent Porto Montenegro” sa 5 zvjezdica, Zbirka pomorskog nasljeđa sa vrijednim muzejskim eksponatima, smještena u rekonstruisanoj zgradi nekada Austrougarske pilane, Jaht klub, Međunarodna škola “Knightsbridge School International Montenegro”. Više informacija na www.portomontenegro.com .


Tema ovogodišnjeg Hakatona

 

Hakaton ove godine nosi nazivHackathon in the Port 2018”, a tema je unapređenje kompleksa Porto Montenegro kroz inovativna IT rješenja. Takmičari su ohrabreni da razmišljaju o interesantnim IT konceptima (aplikacije, web, IoT, VR rješenja), koja bi mogla imati biznis vrijednost za crnogorsku marinu. Detalji teme kao i materijali za rad biće poznati na samom Hakatonu. Materijali za rad koje će biti potrebno integrisati u rješenje, biće dostavljeni svim timovima prilikom registracije u srijedu, 23. maja, čime će Hakaton zvanično i početi.


Generalni zahtjevi rješenja

 

Pozivamo vas da razmislite o mogućim tehnologijama koje biste koristili tokom takmičenja. Svi kodovi moraju biti napisani od strane vašeg tima tokom trajanja Hakatona. Svaki vid kršenja ovog pravila dovešće do diskvalifikacije tima. Tokom takmičenja će postojati mentorski tim koji će pomagati timovima kao i kontrolisati napisani kod, kako bi izbjegli donošenje gotovog koda na takmičenje.


Suđenje

 

Predstavljanje demo verzija počinje u 18h, u petak, 25. maja. Svaki tim će imati na raspolaganju najviše pet minuta da predstavi svoju aplikaciju pred petoricom sudija. Nakon toga slijedi petominutni period postavljanja i odgovaranja na pitanja. Pet sudija će evaluirati vaše aplikacije po određenom sudijskom kriterijumu.

Kriterijumi za ocjenjivanje najboljih rješenja su:

 

  • Ideja i inovativnost – da li aplikacija rješava problem na jednostavan i intuitivan način
  • Primjena i poslovni potencijal – da li solucija rješava realan problem krajnjih korisnika (Porto Montenegro, klijenti Porto Montenegra, partneri…) i da li isporučuje vrijednost
  • Funkcionalnost i dizajn  – kvalitet i funkcionalnost rješenja, estetika i iskustvo korisnika (UX)
  • Timski rad i prezentacija – cjelokupan rad tima tokom Hakatona, kao i utisak sa prezentacije

 

U slučaju da se desi da timovi imaju isti broj bodova, sudije će razmatrati i utvrditi rangiranje i pobjednike. Proglašenje pobjednika biće održano u 20h, u petak, 25. maja.


Nagrade

 

Neposredno nakon završetka  Hakatona i prezentacije razvijenih rješenja od strane timova, žiri će izabrati pobjednički tim.

 

  • Prvo mjesto – novčana nagrada od neto 3.000,00 EUR, koju je obezbijedila Societe Generale Montenegro i prigodan paket sponzora, kao i predstavljanje u revijalnom dijelu start up takmičenja na Spark.Me konferenciji (nakon Hakatona, 26. i 27. maja, u Bečićima, Budva)
  • Drugo mjesto – novčana nagrada od neto 1.000,00 EUR koju je obezbijedila kompanija Saga Crna Gora, prigodan paket sponzora.
  • Treće mjesto – nagrada u vidu telefona Huawei P20, koji je obezbijedio Crnogorski Telekom, prigodan paket sponzora.

 

Navedene novčane nagrade će biti isplaćene na lične tekuće račune pobjednika najkasnije u roku od 30 dana od dana završetka takmičenja.

 

Ukoliko pobjedničko rješenje bude pokazalo dobar biznis potencijal i komercijalnu vrijednost, Porto Montenegro, kao partner Hakatona, će podržati daji razvoj aplikacije i integrisati je u svoj sistem rada.


Opšti uslovi

 

Kada se registrujete i kada vaše učešće na Hakatonu bude prihvaćeno, vi prihvatate pune uslove ovoga sporazuma date u zvaničnim pravilima.

 

Vi snosite troškove puta, dok troškove smještaja, hrane i pića snosi organizator Hakatona.

 

Prijavljivanjem na konkurs, učesnici daju izričitu saglasnost da se njihovi lični podaci kao što su fotografije i/ili video zapisi i/ili ime i prezime i drugi podaci mogu objavljivati na medijskim platformama, kao i da se mogu postavljati na zvanične Hakaton kanale na društvenim mrežama poput Facebooka, Twittera, Instagrama, LinkedIn-a.

 

Učesnici prihvataju da će tokom trajanja i promocije projekta imati medijsku izloženost i da će, po potrebi, biti pozvani da daju intervjue ili komentare u medijima koji će pratiti tok konkursa.


Ostale obaveze Logate-a i pobjednika konkursa

 

Obaveze Hakatona

 

Organizacioni tim Hakatona je dužan da timovima pruži savjetodavnu i tehničku podršku tokom trajanja takmičenja. Takođe, u obavezi je da prvoplasiranom i drugoplasiranom timu isplati novčanu nagradu u roku od 30 dana od dana završetka takmičenja.