O DOGAĐAJU

Interakt je konferencija koja okuplja programere, dizajnere i sve tech entuzijaste koji uživaju u učenju o novim tehnologijama, trendovima i metodologijama IT industrije, ali i u povezivanju sa ljudima sličnih interesovanja, umrežavanju i razmjeni ideja.

 

Prva Interakt konferencija posvećena je gejmingu i gejming industriji – jednoj od najbrže rastućih industrija današnjice. Okupiće najveće regionalne eksperte u oblasti razvoja kompjuterskih igara, koji će tokom cjelodnevnih interaktivnih predavanja na obali Jadrana učesnicima govoriti o kreiranju video igara – od ideje, preko dizajna, animacije, storytelling-a, do razvoja i komercijalizacije proizvoda. Konferencija je idealno mjesto za učenje o najsavremenijim alatima, metodologijama i praksama gejming industrije, ali i za prikupljanje korisnih savjeta, ideja i inspiracije za bavljenjem ovom jako popularnom oblasti.

 

Ako si strastveni gejmer/gejmerka, ili te jako interesuje tema razvoja video igara, i želiš da se povežeš sa ekspertima iz industrije i ostalim ljubiteljima tehnologije, prijavi se za učešće na konferenciji! Glavni cilj nam je druženje, učenje i razmjena iskustava, pa je zbog toga učešće besplatno! Ipak, broj mjesta je ograničen, pa osiguraj svoje popunjavanjem registracione forme najkasnije do 17. maja 2019!

QUICK FACTS

PREDAVAČI

 

Naši predavači dolaze iz nekih od najbrže rastućih game development kompanija u regionu. Oni će prisutne tokom cjelodnevnih predavanja upoznati sa alatima, metodologijama i najboljim praksama u razvoju video igara, ali i sa načinom na koji se proizvod komercijalizuje, i kako su oni pomoću svih ovih znanja izgradili prepoznatljiv brend. Evo koga ćemo ugostiti na moru u maju. 🙂

NikolaCavic

Nikola Čavić,

CEO Serbian Games Association

Predavanje: Business development / Kako prezentovati svoju igru   

 

Nikola Čavić je osnivač GameBiz Consulting i Predsjednik Asocijacije industrije video igara Srbije (Serbian Games Association). Prije toga, radio je na čelu biznis developmenta u Nordeusu – nezavisnom gaming studiju prepoznatljivom po igri “Top Eleven” – jednoj od najpoznatijih sportskih igara za mobilni telefon na svijetu. Prije Nordeusa, proveo je 5 godina u CCP Games gdje je bio zadužen za globalnu distribuciju igre EVE Online. Tokom poslednjih 12 godina, Nikola je bio angažovan na brojnim internacionalnim projektima zajedno sa globalnim liderima iz gaming industrije.

hdrpl

Aleksandar Petrović,

Technical Artist, Two Desperados

Predavanje: Game Animation  

 

Creative minds cannot get technical and developers do not have a creative bone in them – MYTH DEBUNKED!
Aleksandar je Technical Artist u kompaniji Two Desperados.
Inženjer multimedijalnih tehnologija, započeo je karijeru kao inženjer zvuka za nastupe uživo, a do gejming industrije došao kao visual/3D generalista. Bavio se VR/AR-om nekoliko godina, nakon čega je počeo da radi 2D igrice, za nauku. Aleksandar je savršen medijator između umjetnosti i tehnike, iznoseći najbolje iz oba svijeta. Njegova strast su kompjuterska grafika, animacija, video igre – i kuvanje.

image (1)

Aleksa Todorović,

Chief Technical Officer, Mad Head Games

Predavanje: Game Development/Programiranje 

 

Strastveni matematičar. Aleksa je kodirao i pravio sopstvene game engines još tokom studija. Njegov prvi projekat u razvoju video igre bio je AGS – Adventure Game System koji je omogućio kreaciju text-based adventure igara prije 25 godina. Prije 15 godina, razvio je multiplayer shooter igru zvanu Sodoma. Bio je lead programer na igri Pyroblazer koja je razvijana od 2005 do 2008, za koju je kreirao i cjelokupan engine. Kao tehnički direktor Mad Head Games, kreirao je engine koji se koristi za svaku od standardnih adventure igara koje se razvijaju u kompaniji, a takođe i skripting jezik koji je ubrzao kreiranje velikog dijela igre i omogućio developerima sa manje programerskog iskustva da kreiraju sopstvene igre. Kao CTO, u ulozi je lidera i mentora za sve programere koji rade na glavnim MHG projektima.

UrosBanjesevic

Uroš Banješević,

Chief Creative Officer, Mad Head Games

Predavanje: Game Art  

Uroš je jedan od pionira game developmenta u regionu, sa više od decenije iskustva u industriji. Njegovo iskustvo obuhvata 2D i 3D art, animaciju, game dizajn, koji su ga doveli do pozicije Kreativnog direktora kompanije Mad Head Games. On je bio jedan od ključnih ljudi koji su napravili tranziciju studija ka AAA igrama. Kao strastveni veteran igara, osnovao je jedan od prvih inkubatora video igara u regionu i pomogao nekoliko indie developera da razviju svoje prve igre. On je predvodio prvi MHG-ov pohod na Igre kao Servis sa “Pagan Online”, RPG igrom objavljenom od strane Wargaming-a.

image1

Dr um. Mirko Stojković,

Fakultet dramskih umetnosti u Beogradu

Predavanje: Igranje priča  

Mirko Stojković je scenarista, režiser i gejm dizajner. Redovni je profesor na FDU, gde je 2006. godine u nastavu uveo predmet Dramaturgija video igara. Osnivač je Laboratorije interaktivnih umetnosti i autor više pervazivnih, board i video igara rađenih za produkcije i studije u Srbiji, Velikoj Britaniji, Nemačkoj i SAD. Doktorirao je igrom, a poslednjih godina se bavi virtuelnom stvarnošću. Iako vrlo prosečan gejmer, kombinacijom upornosti i sreće je uspešno prešao Demon´s Souls, Bloodborne i sva tri dela Dark Souls, a jedan ceo dan je bio prvi na svetu u Football Manager Online.

MarijaIlic

Marija Ilić,

Chief Product Officer, Two Desperados

Predavanje: Game Design  

 

Marija Ilic je suosnivač i CPO u gaming studiju Two Desperados. Kako su njena prva ljubav bile upravo video igre, prirodno je došla odluka da karijeru usmjeri u pravcu kreiranja zabavnih, izazovnih i adiktivnih video igara. Sa 8+ godina iskustva u ovoj industriji i preko 10 godina iskustva u Projekt Menadžmentu, Marija je prava osoba u timu za razumijevanje akcija koje je potrebno preduzeti kako bi se ideja razvila u uspješan finalni proizvod.

PRIJAVA

Prijave za učešće su otvorene za sve one koji gaje interesovanje prema gejmingu – bez obzira na tehničko predznanje, poznavanje industrije, profesiju. Dovoljna je želja za učenjem novih stvari, interakcijom i razmjenom iskustava, kao i zainteresovanost za temu.

 

Učešće na konferenciji je besplatno. Učesnik je dužan da sebi obezbijedi put do Tivta i marine Porto Montenegro, a odatle mi preuzimamo i brinemo se da dan provedete u prijatnom i inspirativnom okruženju. Prijave se vrše popunjavanjem registracione forme, a kako je broj mjesta ograničen, selekciju učesnika vršimo na osnovu kvaliteta prijave, čiji rok za popunjavanje je 17. maj. Prijavljeni učesnici moraju biti stariji od 18 godina.

AGENDA

09:00 – 10:00  Registracija

10:00 – 10:15  Svečano otvaranje događaja

10:15 – 11:45  INTERAKT – Predavanja

11:45 – 12:15  Coffee break

12:15 – 13:45  INTERAKT – Predavanja

13:45 – 14:45  Ručak

14:45 – 16:30  INTERAKT – Predavanja

16:30 – 17:00  Coffee break

17:00 – 17:30  Hakaton brief

17:30 – 18:30  HACK 1

18:30 – 19:30  Večera

19:30 – 22:00  HACK 2

09:00 – 10:00  Doručak

10:00 – 14:00 HACK 3

14:00 – 15:00  Ručak

15:00 – 18:30  HACK 4

18:30 – 19:30  Večera

19:30 – 22:00  HACK 5

09:00 – 10:00  Doručak

10:00 – 13:00  HACK 6

13:00 – 14:00  Ručak

14:00 – 17:00  HACK 7

17:00 – 18:00  Probe prezentacija

18:00 – 19:30  Prezentacije rješenja

19:30 – 21:00  Proglašenje pobjednika i koktel. Noćenje.

PARTNERI

ORGANIZATORI